TILLBAKA TILL BLOGGEN

hej igen bloggen efter 6 månader. har bestämt mig för att börja blogga igen, anledningen till att jag slutade blogga för ett halv år sen var för att jag för det första inte hade så mycket tid till det och för att jag hade tappat insperation. nu när jag har börjat bygga konst naglar så kommer nog mycket utav det synas här i min blogg. jag hoppas på att ni vill läsa om det och mycket annat kul !

för övrigt om idag, kom precis hem efter att jag sovit hos min pojkvän. vid 4 slutar han jobbet och då ska vi iväg och gymma. (vi ska försöka vara nyttiga och träna mycket den här sommaren.. har väl gått sådär hittils haha..) vi är iallafall på god väg! senare ikväll så vet jag faktiskt inte vad som händer men det blir nog bara att vara hemma, somnade 3 inatt och gick upp vid 7 när Niklas drog till jobbet.

jag ska försöka hinna med bloggen så mycket som jag bara kan den här gången, så det kommer fler inlägg idag. pussar !

(headern är bara tillfällig!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0